Mali grad

Poletna turistična oglaševalska kampanja Kamnika na obcestnih panojih

24.06.2015

 

K obisku Kamnika kot zelene, aktivne in zdrave turistične destinacije bodo vse do 13. septembra 2015 vabili obcestni panoji na različnih lokacijah po Sloveniji.

Za poletno oglaševalsko kampanjo smo oblikovali pet profilov, pri čemer vsak pokriva različno turistično ponudbo v Kamniku in okolici. Na panojih se predstavljajo Velika planina, Terme Snovik, Golf Arboretum, Park Arboretum in Zdravilni gaj Tunjice. Za potrditev uspešnosti znamke, ki obljublja nepozabne in aktivne počitnice v Kamniku, so bile skrbno izbrane barve, perspektiva, svetloba ter drugi fotografski elementi, ki celostno z grafično podobo predstavijo Kamnik kot turistično destinacijo.

V Zavodu za turizem in šport v občini Kamnik smo se odločili, da v ospredje ne postavimo počitnice kot neke vrste trenutno stanje udobja, temveč željo, da turist ob koncu svojega oddiha del bogatih doživetij in izkušenj odnese s seboj domov.

»Cilj je, da turist s pomočjo različnih elementov kampanje začuti edinstvene učinke počitnic v Kamniku in da sliko, ki jo vidi na panojih shrani v spomin, z obiskom pa le-ta postane realna,« pravi v.d. direktorja Zavoda za turizem in šport v občini Kamnik Franci Kramar.

Neokrnjena narava, živahno kulturno dogajanje, nepozabne pustolovščine – vse to je Kamnik. Prepustite se spletu kulturnih in športnih užitkov in za trenutek pozabite na vsakdanje skrbi.

Za več informacij obiščite TIC Kamnik, Glavni trg 2, 1240 Kamnik.
Telefon: 01 831 82 50
Elektronska pošta: info@kamnik-tourism.si ali tic@kamnik-tourism.si.

Besedilo: Sabina Romšak, Zavod za turizem in šport v občini Kamnik


<< Nazaj | Novice