Mali grad

Otvoritev Muzeja z eksponati najstarejših fosilov morskih konjičkov na svetu

18.11.2011

V Naravnem zdravilnem gaju v Tunjicah je včeraj potekala slavnostna otvoritev muzeja, ki med eksponati hrani tudi najstarejše fosile morskih konjičkov na svetu.

Pred skoraj letom dni se je začelo plodno sodelovanje direktorja Naravnega zdravilnega gaja v Tunjicah z geologi in zbiralci fosilov. Odkritja najstarejših fosilov morskih konjičkov na
svetu so spodbudila direktorja Naravnega zdravilnega gaja Draga Vrhovnika,
da v samem osrčju Tunjiškega gričevja postavi muzej, namenjen izjemno pestri
dediščini fosilnih ostankov najrazličnejših organizmov nekdanjega Panonskega
morja.

Drago Vrhovnik je na slovesnosti predstavil dejavnost Naravnega zdravilnega gaja v Tunjicah in namen ter potek projekta, ki je pripeljal do ustanovitve muzeja. Zbiralci fosilov, geologi in znanstveniki dr. Jure Žalohar, dr. Tomaž Hiti in Edo Grmšek so predstavili svoje preteklo večletno delo v Tunjicah, ki je naključno pripeljalo do odkritja najstarejših fosilov morskih konjičkov na svetu.

Med gosti večera so prisotnim o pomenu muzeja spregovorili tudi sponzor muzeja, predstavnica projekta Srce Slovenije in dr. Niko SadnikarPodžupanja mag. Julijana Mlakar je spregovorila o pomenu muzeja za Tunjice, za občino Kamnik, in za svet. Pohvalila je delo geologov in zbiralcev fosilov, pa tudi dobre ideje Draga Vrankarja, ki so pred leti omogočile ustanovitev Naravnega zdravilnega gaja v Tunjicah in danes realizacijo ideje o ustanovitvi muzeja paleontološke dediščine v Tunjicah. Brez geologov ne bi bilo za svet pomembnega odkritja, brez idej direktorja Naravnega zdravilnega gaja v Tunjicah pa ne razstave, ki omogoča, da si te dragocene paleontološke najdbe lahko ogledamo. Poudarila je pomemben prispevek muzeja k bodočemu razvoju turizma v občini.

Podžupanja in direktor naravnega zdravilnega gaja sta prerezala slavnostni trak, s čimer sta muzej odprla za ogled razstavljenih eksponatov. Udeleženci slovesnosti ob odprtju muzeja so si ogledali tudi dokumentarni film o fosilih Tunjiškega gričevja.

<< Nazaj | Novice