Mali grad

Kamnik v okviru Srca Slovenije v Helsinkih

27.01.2010

 

V finski prestolnici Helsinki je minuli konec tedna (med 21. in 24. januarjem) potekal turistični sejem MATKA, na katerem se je, v okviru skupnega območja Srce Slovenije, predstavilo tudi kamniško turistično območje.

Sejem Matka je osrednji turistični sejem na Finskem, ki je vsako leto zelo dobro obiskan. Na sejmu se že nekaj let zapored predstavlja tudi Slovenska turistična organizacija (STO) pod sloganom I feel Slovenia. Nosilno temo je na tokratnem razstavnem prostoru slovenske stojnice prevzela Agencija za turizem in podjetništvo pod okriljem partnerstva Centra za razvoj Litije in skupne blagovne znamke Srce Slovenije. Animacija je bila predstavljena s pomočjo multivizije, ki jo je pripravil g. Lado Jakša. Obiskovalcem so informatorji med drugim delili papirnate srčke, na katere so vpisovali svoje želje, te pa se jim bodo izpolnile, kot pravijo, ko bodo obiskali Srce Slovenije. Scena je bila v barvah blagovne znamke, glavna fotografija (2x3 m) pa je predstavljala Veliko planino, katera je bila s člankom predstavljena tudi v sobotnem časopisu "Helsingin sanomat".

Slovenija pri Fincih postaja ena izmed najbolj priljubljenih turističnih destinacij, kar kažejo tudi številke o vedno večjem številu turistov iz dežel na severu Evrope.

Med njimi se širi dober glas, kar je potrdil tudi slovenski veleposlanik v Helsinkih g. Tone Kajzer. Kot so nam zatrdili na Agenciji na razvoj turizma in podjetništva, so bili s strani obiskovalcev sejma deležni velikega zanimanja, kar je lahko lepa napoved tudi za prihajajočo poletno sezono.

 

 


<< Nazaj | Novice